Stegu Sp. z o.o.
O firmie
Historia
Istniejąca od 1993 roku rodzinna firma Stegu oferuje swoim klientom szeroką gamę okładzin ściennych cegłopodobnych i kamieni dekoracyjnych. Przez lata producent poszerzał swój asortyment o nowe elementy kolekcji: dekory, elementy ogrodowe, wood collection i akcesoria chemii budowlanej. Okładziny ścienne produkowane przez Stegu to ręcznie wytwarzane, dopracowane w najmniejszych szczegółach płytki, które najpierw podbiły polski rynek, następnie europejski, a dziś zachwycają się nimi odbiorcy z najodleglejszych zakątków globu. W innowacyjnym procesie produkcji wykorzystującym jedynie naturalne kruszywa i barwniki powstają produkty o najwyższej jakości, które są przyjazne dla środowiska. Wszystkie elementy poddawane są specjalistycznym badaniom pod kątem spełniania norm jakościowych. Kamień dekoracyjny Stegu świetnie sprawdza się jako element aranżacji budynków oraz wnętrz, dodając im niepowtarzalnego charakteru.
Cele
Firma pragnie stale udoskonalać swoje produkty, wychodząc naprzeciw wymaganiom rynku. Celem Stegu jest wyznaczanie nowych trendów i standardów jakości, dlatego firma przeszła szereg zmian i modernizacji, odświeżono markę i zmieniono logo. Ponadto producent stara się zachować wypracowaną pozycję lidera na rynku. Szeroka oferta firmy jest dostępna w licznych sieciach handlowych, takich sklepów jak Hagebau, Obi, Praktiker czy Leroy Merlin na terenie państw europejskich.
Oferta
- kamień dekoracyjnych wewnętrzny
- kamień elewacyjny
- kamień naturalny
- płytki cegłopodobne
- elementy dekoracyjne
- elementy ogrodowe: płyty tarasowe, pagody, krążki drewnopodobne
- akcesoria: kleje, fugi, impregnaty
Osiągnięcia
Firma dzięki wieloletniemu doświadczeniu niejednokrotnie była nagradzana i doceniana. W 2007 roku Business Centre Club przyznał jej Medal Europejski za produkcję płytki kamieniopodobnej. Producent w 2008 roku stał się laureatem Złotej Spinki w kategorii Biznes, nagrody przyznawanej przez Nową Trybunę Opolską. W 2010 roku spółka otrzymała wyróżnienie Laur Konsumenta za płytki ścienne. A w 2013 roku została odznaczona Złotym Laurem Konsumenta w kategorii płytki elewacyjne.
Słowa kluczowe
Więcej o nas
- Innowacyjna płytka Parma z fugą została doceniona w prestiżowym konkursie "Design dla Konesera. Piękno, Innowacja i Prestiż 2015" w kategorii "Materiały wykończeniowe".
- Dzisiejszy rynek produktów budowlanych jest bardzo rozbudowany i konkurencyjny. Każdego roku trafiają nań setki nowych wyrobów. Firmy prześcigają się w pomysłach, jak dotrzeć do klienta i najlepiej odpowiadać na jego potrzeby.
- Każdego roku na polski rynek budowlany trafiają setki produktów. Są one wynikiem wytężonej pracy przedsiębiorstw nad ciągłym rozszerzaniem oferty, tak by sprostać rosnącym wymaganiom klientów. Nie sprowadzają się już one bowiem do chęci zakupu wyrobu taniego, ale przede wszystkim takiego, którego cena odpowiada jakości.
- Polskie firmy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej. Są tu doceniane za jakość produktów i usług oraz konkurencyjne ceny. Także w branży budowlanej polskie nie oznacza już gorsze. Wprost przeciwnie. Staje się synonimem solidności oraz wysokich standardów.
- 14 września w kinoteatrze Rialto w Katowicach odbyła się impreza, której partnerem strategicznym jest Stegu. To część Ogólnopolskiej Kampanii „Pozytywny Egoizm. Przełącz się na EkoBycie”. Spotkania organizowane przez małżeństwo Dagmarę i Tomasza Skalskich mają na celu zarażenie pozytywną energią jak największej ilości osób.
- Dzisiejszy rynek budowlany w Polsce jest bardzo konkurencyjny. Pojawiają się na nim wciąż nowe firmy zarówno polskie jak i zagraniczne, które oferują szeroką gamę produktów. Wszystkie one chwalą się spełnianiem wysokich standardów oraz trwałością swoich wyrobów.