Stone Master S.A.
O firmie
Historia
Stone Master jest wiodącym producentem kamienia dekoracyjnego i elewacyjnego na rynku polskim. Spółka ma za sobą kilkanaście lat doświadczenia w branży, nie tylko w kraju, ale też i zagranicą. Dzięki stale powiększającej swój zasięg sieci dystrybucji (prowadzonej m.in. za pośrednictwem strategicznych partnerów i przedstawicieli handlowych), produkty firmy trafiają do odbiorców w większości krajów Unii Europejskiej, Europy Wschodniej oraz Stanów Zjednoczonych Ameryki.
Cele
Od początku istnienia firmy, zarząd kładzie silny nacisk na systematyczne udoskonalanie procesu technologicznego i utrzymanie wysokiej jakości produktów, między innymi poprzez stosowanie nowoczesnych rozwiązań, wykorzystanie najlepszych surowców oraz szczegółową kontrolę jakości wyrobów gotowych. Narzucenie wysokich standardów pracy pozwoliło spółce na osiągnięcie silnej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym. W związku z rosnącym popytem, w sposób znaczący została zwiększona produkcja, nie tylko pod względem ilościowym, ale również asortymentowym (nowe wzory, struktury, bogata kolorystka, elementy dekoracyjne i wykończeniowe).
Oferta
- kamień elewacyjny: wewnętrzny, zewnętrzny
- kamień dekoracyjny: wewnętrzny
- elementy wykończeniowe
- elementy dekoracyjne
- chemia budowlana: zaprawy, kleje, fugi, impregnaty
Osiągnięcia
Firma dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobyła zaufanie klientów indywidualnych i kontrahentów. Dzięki współpracy ze światowej klasy partnerami takimi jak Obi, Leroy Merlin, Praktiker, Merkury, Royal Hurt czy Bricoman oferta firmy jest dostępna na całym świecie. Spółka Stone Master podpisała umowę współpracy z Katedrą Systemów Zarządzania i Innowacji Politechniki Łódzkiej. Celem współdziałania jest wzmocnienie potencjału technologicznego firmy, dzięki wykorzystaniu zintegrowanych systemów zarządzania i optymalizacji procesów produkcyjnych oraz wdrażanie do procesów organizacyjnych i produkcyjnych innowacyjnych rozwiązań. W 2010 roku Stone Master został nagrodzony tytułem Top Builder 2010 za kamień dekoracyjno-elewacyjny Roma. W 2011 roku firma otrzymała nagrodę Acanthus Aureus za uczestnictwo w targach ze stoiskiem najbardziej sprzyjającym strategii marketingowej na Międzynarodowych Targach Budownictwa Budma.
Słowa kluczowe
Więcej o nas
- Wraz z początkiem lata na antenie telewizji TVN ruszył program pt. „Dom Marzeń”, będący kolejnym po „Bitwie o Dom” przedsięwzięciem, w którym główną nagrodą jest własne lokum. I to nie byle jakie! 10 par uczestników walczy o zwycięstwo i zamieszkanie w przestronnym, luksusowym domu o powierzchni 315 mkw.