IBF Polska Sp. z o.o.
O firmie
Historia
Firma IBF powstała w 1992 roku w Bolesławcu i związana jest z branżą budowlaną. Jest to dziś jeden z najbardziej liczących się na rynku producentów kostki brukowej, dachówki ceramicznej, płyt chodnikowych i innych artykułów związanych z ceramiką i betonem. Niewielkie początkowo przedsiębiorstwo, znane głownie lokalnie, zostało dostrzeżone dzięki wysokiej jakości wyrobom. Przez lata dziewięćdziesiąte przedsiębiorstwo stopniowo zwiększało produkcję oraz rozszerzało kanały dystrybucyjne. Z czasem zaczęło być obecne we wszystkich regionach Polski co zrodziło potrzebę dalszych inwestycji w nowe zakłady. Ważnym krokiem było otwarcie w 2000 roku fabryki w Toruniu. Pozwoliła ona na zmniejszenie kosztów logistycznych w obsłudze północnej części naszego kraju. W tej chwili IBF posiada 3 zakłady produkujące ceramikę: w Bolesławcu, Toruniu oraz Radomsku, a także 6 innych nastawionych na produkcję betoniarską. Działają one w Bolesławcu, Zgorzelcu, Jeleniej Górze, Lublinie, Żaganiu i Radomsku.
Cele
IBF koncentruje się przede wszystkim na wciąż rosnących oczekiwaniach klientów. W związku z tym systematycznie podwyższa jakość swoich wyrobów. Jest to możliwe przede wszystkim dzięki posiadaniu własnego laboratorium oraz rozbudowanemu systemowi kontroli wewnętrznej. Wszystkie wychodzące z zakładów produkty spełniają normy europejskie przewidziane dla danego rodzaju wyrobów. Oprócz tego przechodzą one pozytywnie badania zewnętrzne, które potwierdzone są certyfikatami i atestami.
Oferta
- kostka ogrodowa i przemysłowa
- płyty chodnikowe
- krawężniki, obrzeża, łuki
- dachówki ceramiczne
- kominki wentylacyjne ceramiczne
- taśmy wentylacyjne i uszczelniające
- elementy mocujące do dachówek
- dachówki altanowe
- drabinki dachowe
- beton towarowy i specjalistyczny
- kominy i systemy kominowe
- wentylacje
- bariery i separatory drogowe
Osiągnięcia
W swoje ponad 20 letniej historii IBF przeszło od niewielkiej, lokalnej fabryki do ogólnopolskiego przedsiębiorstwa o dużym zasięgu i różnorodnej ofercie. Stały rozwój firmy możliwy jest dzięki systematycznemu wzrostowi sprzedaży. Wiąże się on z wysoką jakością wyrobów oraz zaufaniem klientów, które jest w tym wypadku najważniejszą nagrodą za długoletnią dbałość o najwyższy poziom usług.