Voster idzie z duchem czasów

2014-03-06, ostatnia aktualizacja 2014-03-06 (08:06.26)

Firma stawia na dobrą komunikację z klientami, dlatego wykorzystuje wszelkie możliwe sposoby, by dotrzeć z informacją o działalności i ofercie do szerszej grupy odbiorców. Do tego wykorzystuje najszybszą i najbardziej nowoczesną metodę, czyli stronę internetową.

Zastosowanie nowych mediów, to obecnie najszybszy sposób komunikacji ze światem, a już na pewno dobry w dotarciu do klientów. Producent stolarki otworowej od dawna wykorzystywał Internet do promocji swoich wyrobów. Ostatnio jednak zainwestował w nowoczesną wersję strony domowej, uruchamiając nowy serwis.

Voster idzie z duchem czasówźródło: Voster

Nowa witryna ma ulepszoną szatę graficzną oraz intuicyjny interface, dzięki czemu użytkownicy będą mogli szybko i skutecznie poruszać się po niej. Znajdywanie informacji również nie będzie stanowić problemów, dzięki zakładkom udostępnionym w panelu głównym strony. Pomysłodawcy zadbali o to, by strona była funkcjonalna, przyjemna dla oka oraz w innowacyjny sposób pokazała działalność firmy.

Zarząd Voster postanowił oddać sprawy w ręce specjalistów, by świeżym spojrzeniem rzucili na istotne zagadnienia związane z marką. Przeprowadzono modernizację strony po to, aby była ona identyfikowana z nazwą firmy, jak również dostarczała wielu pozytywnych wrażeń podczas wygodnego przeglądania witryny.

Zmiana adresu, a tym samym nazwy strony było konieczne po transformacji firmy z Drewno Hurt w Voster. Przy okazji zmodyfikowano układ oraz treść dostępną na www. Unowocześniono szatę graficzną i rozbudowano stronę o poszczególne działy. Priorytetem marki jest budowanie relacji z rynkami zagranicznymi. Firma szczególnie stawia na klientów z Czech, Słowacji oraz krajów bałkańskich, dlatego by lepiej dotrzeć do nowych inwestorów, strona Voster dostępna jest również w wersji obcojęzycznej, dedykowanej specjalnie dla tych regionów.