Stegu uhonorowane Laurem Klienta i Konsumenckim Liderem Jakości
Dzisiejszy rynek budowlany w Polsce jest bardzo konkurencyjny. Pojawiają się na nim wciąż nowe firmy zarówno polskie jak i zagraniczne, które oferują szeroką gamę produktów. Wszystkie one chwalą się spełnianiem wysokich standardów oraz trwałością swoich wyrobów.
To dziś dal klienta jedna z ważniejszych informacji. Dobry produkt, to taki, który będzie służył przez lata, a do tego jest nowoczesny, funkcjonalny i estetyczny. Te cechy wymieniane są najczęściej podczas badań konsumenckich. Zmieniająca się świadomość prowadzi do tego, że dziś wielu klientów jest w stanie płacić więcej, jeśli ma pewność, że otrzyma za to solidny produkt, który będzie tani w eksploatacji i bezawaryjny. Niemniej liczą się także jego walory zewnętrzne. W dobie powszechnej globalizacji światowe trendy docierają do wszystkich państw z jednakową prędkością, a każdy, kto buduje lub remontuje dom chciałby otrzymać to, co obecnie jest na świecie najlepsze.
Konkurencyjny rynek o przede wszystkim duże możliwości wyboru. Jednak nie każdy klient jest do niego przygotowany. Często bez specjalistycznej wiedzy ciężko jest ocenić, który produkt jest lepszy. Dlatego też konsumenci kierują się podpowiedziami ekspertów oraz innych kupujących. Te drugie można znaleźć na wielu portalach i forach branżowych.
Wyznacznikiem przy wyborze usługodawcy jest także często marka i zaufanie do niej. Aby mierzyć, jak wypadają tu polskie firmy, redakcja Rzeczpospolitej i Dziennika Gazety Prawnej prowadzą co roku konkurs konsumencki, który ma na celu wyłonienie najpopularniejszych marek w poszczególnych segmentach gospodarki. W 2013 roku Złotym Laurem Klienta w kategorii „płytki elewacyjne” nagrodzona została firma Stegu. Przedsiębiorstwo zostało także uhonorowane Konsumenckim Liderem Jakości 2013 – Debiut Roku za panele Pure z linii Wood Collection. Obydwie nagrody są tym bardziej cenne, że przyznają je sami klienci wypełniając odpowiednie ankiety. Pokazuje to, jak dużym zaufaniem cieszy się marka Stegu.