Roto Room – otwarcie salonu wzorcowego stolarki

2016-03-04, ostatnia aktualizacja 2016-03-04 (13:00.56)

Od października 2015 roku na Wale Miedzeszyńskim 402 w Warszawie otwarty jest profesjonalny salon wzorcowy stolarki dla inwestorów indywidualnych. W salonie wzorcowym Roto regularnie odbywają się szkolenia dla producentów okien i drzwi, architektów, dealerów oraz montażystów i serwisantów stolarki.

Obecnie, w świeżo odnowionych wnętrzach także inwestorzy indywidualni mogą przetestować na powierzchni 250 m2, działanie 42 funkcjonalnych okien i drzwi prezentujących rozwiązania okuciowe Roto. „Oprócz tradycyjnych okien rozwierno-uchylnych Roto NT, prezentujemy szeroką gamę różnorodnych rozwiązań do drzwi wejściowych Roto Safe oraz wielkopowierzchniowych drzwi tarasowych Roto Patio. Inwestorzy mogą zajrzeć do środka okien i drzwi i porównać, które elementy najbardziej odpowiadają ich potrzebom – czy pod względem zabezpieczeń antywłamaniowych (np. rygle obrotowe typu „Twister”), czy pod względem wentylacji (np. 10-stopniowy uchył). Każdy znajdzie tu rozwiązanie odpowiednie do swoich potrzeb. Bazując na dotychczasowych doświadczeniach we współpracy z producentami i dealerami stolarki postanowiliśmy udostępnić nasz salon również inwestorom indywidualnym. Naturalnie najszybciej trafią do nas klienci z Warszawy i okolic, ale zapraszamy wszystkich zainteresowanych z całej Polski, także naszych klientów, architektów, projektantów czy firmy budowlane wraz ze swoimi klientami. Chcemy być jak najbliżej klienta”, podkreśliła Barbara Ahlers, prezes Roto Frank Okucia Budowlane.

Rotomania – okno potrafi więcej niż tylko otwierać się i zamykać

Roto od 5 lat współpracuje z sieciami dilerskimi producentów okien w ramach programu Rotomania. „Mamy ogromne doświadczenie w informowaniu użytkowników okien o funkcjonalnych rozwiązaniach w oknach i drzwiach. Wiemy, że jakość informacji przekłada się na gotowość poniesienia wyższych wydatków za funkcjonalne rozwiązania z wyższej półki. Jeśli klienci są przekonani do konkretnych rozwiązań, znają je i rozumieją ich korzyści, chętnie je kupują.”, poinformował Paweł Szkodziak, dyrektor marketingu Roto Frank Okucia Budowlane sp. z o.o. Od początku funkcjonowania programu przeszkolonych zostało już 1100 uczestników, sprzedawców okien promujących funkcjonalne rozwiązania, z ponad 45 sieci dilerskich. Każde okno w domu spełnia inne funkcje, wynikające ze specyfiki pomieszczenia, w którym się znajduje. Salony stolarki uczestniczące w Rotomanii są wyposażone w okna dopasowane do funkcji pomieszczeń: okno do kuchni, do pokoju dziecka, do sypialni, okno do salonu czy do pokoju pracy. W dobrze wyposażonych salonach klienci mogą jeszcze przed zakupem upewnić się, które funkcje okien i drzwi najlepiej sprawdzą się w ich przyszłych domach. „Praktycznie wszystkie produkty promowane w Rotomanii cieszą się obecnie dużo większą popularnością niż na początku działania programu. Dla przykładu, sprzedaż wielkopowierzchniowych drzwi przesuwnych Patio wzrosła 10-krotnie, okuć z ukrytymi zawiasami NT Designo – 5-krotnie, a niskich progów Eifel – 3-krotnie”, podkreślił Paweł Szkodziak.

Roto Room dla inwestorów indywidualnych

Doświadczenia zebrane w salonach stolarki Roto postanowiło wcielić w życie w swoim salonie wzorcowym. By zapewnić obiektywne doradztwo w kwestii wyboru optymalnego produktu, producent okuć zatrudnił partnera, niezależną firmę doradczą Stolarkavip, organizatora programów Ekskluzywna Stolarka VIP oraz Rekomendowane Salony Stolarki VIP, dysponującą niezbędną wiedzą i doświadczeniem w tym zakresie. „Zapraszamy wszystkich zainteresowanych w godzinach od 8.00 do 18.00 od poniedziałku do piątku oraz w soboty od 10.00 do 14.00”, poinformowała Aleksandra Kanderska, kierownik ds. szkoleń i marketingu w firmie doradczej Stolarkavip: „Dołożymy wszelkich starań, by salon Roto Room stał się miejscem spotkań architektów z inwestorami, a także producentów i dealerów z ich klientami, w którym będą oni mogli wygodnie, w jednym miejscu przetestować najnowocześniejsze okna i drzwi. Służymy naszą wiedzą i oświadczeniem wszystkim klientom i jesteśmy do ich dyspozycji.” 


„Liczymy również na wsparcie mediów branżowych w przekazaniu tych informacji zainteresowanym inwestorom i czytelnikom prasy fachowej”, dodała na zakończenie spotkania otwierającego wzorcowy salon stolarki prezes Roto, Barbara Ahlers.