Ravak błyszczał na ISH

2014-02-19, ostatnia aktualizacja 2014-02-19 (08:09.33)

ISH we Frankfurcie nad Menem to największe na świecie targi wyposażenia łazienek, instalacji wodnych oraz energii odnawialnej. Zjeżdżają tu najwięksi potentaci, by prezentować swoje najnowsze dokonania oraz zawierać kontakty handlowe.

Ravak błyszczał na ISHźródło: Ravak

ISH to miejsce spotkań, dyskusji oraz przygotowywania gruntu pod nowe kontrakty. Z kolei dla zwiedzających są szansą na sprawdzenie, co nowego pojawiło się na rynku i w jakich kierunkach podążają światowe trendy.

Na największej światowej wystawie nie mogło oczywiście zabraknąć czeskiego lidera Ravak. To jeden z najbardziej cenionych i doświadczonych producentów wyposażenia łazienek na rynku. Jego koncepty zyskały uznanie całych rzesz klientów, którzy dzięki nim dostali możliwość tworzenia harmonijnych i dopasowanych łazienek.

W dniach 12-16 marca 2013 roku stoisko Ravak przyciągnęło prawdziwe tłumy. Wzrok przyciągał jego niecodzienny, błyszczący wystrój. Oparto go o nowoczesne rozwiązania technologiczne. Wideo mapowanie sprawiło, że pokazywane produkty aż świeciły. Miało to podkreślić czystość i uniwersalność nowego konceptu Chrome, który był absolutnym królem stoiska.

"Śledząc trendy w projektowaniu produktów, chcemy również stawiać na nowoczesne sposoby ich prezentacji. Dlatego też do przygotowanie naszego salonu zaangażowaliśmy autora konceptu i wybraliśmy atrakcyjne technologie, które wykraczają poza tradycyjną prezentację handlową, zbliżając się bardziej do sztuki wizualnej" – mówi wiceprezes Ravak Patrik Kreysa.

Prostota i przestronność całego stoiska pozwoliła na wyeksponowanie elementów serii oraz wskazanie jej doskonałego designu. Żadne elementy wystroju prezentacji nie mogły jej przyćmić. Gwiazda została wyeksponowana tak, by przyciągać wzrok zwiedzających oraz podkreślać jej największe walory.


Koncept Chromeźródło: Ravak

Autor wystawy, designer Kryštof Nosál odkreślił, że stworzona w centralnym punkcie ekspozycji ściana posłużyła jako ekran, na którym zaprezentowano wszystkie elementy serii, a dzięki nowoczesnym technikom multimedialnym „przelewające się” przez nią światło reagowało na ich kształty. Dawało to doskonały efekt i było niezwykle widowiskowe. Kontrastem do wysokiej ściany były 3 niskie ekspozytory z wannami Evolution, LoveStory II i You. W drugiej części powierzchni wystawienniczej zaprojektowano kawiarnię i miejsce spotkań z klientami, dla których tłem była pionowa ściana z produktami Chrome.