Pomorska Miss Scania z udziałem Ruukki
Scania to jeden z wiodących producentów samochodów ciężarowych. Każdego roku organizuje on imprezę pod nazwą Wybory Pomorskiej Miss Scania. Partnerem wydarzenia jest spółka KH-KIPPER z Kielc. Za jej pośrednictwem uczestniczy w niej także Ruukki, wytwórca wysokiej jakości blach konstrukcyjnych i walcowanych.
Nazwa Wybory Miss kojarzy się przede wszystkim z pięknymi kobietami, które rywalizują o miano najpiękniejszej. I choć w katalogach producentów samochodów nie brak przyciągających wzrok pań, to impreza ta dotyczy zupełnie czego innego. Stające do konkursu piękności to stuningowane samochody ciężarowe. To właśnie one, a właściwie ich właściciele, rywalizują o pierwsze miejsce. Teraz już nikogo nie powinna dziwić obecność w gronie partnerów firmy produkującej blachy.
Ruukki ściśle współpracuje z kielecką spółką KH-Kipper. Jest ona liderem wśród polskich producentów naczep samochodowych, przyczep, zabudów oraz wywrotek. Do wytwarzania takiego sprzętu niezbędna jest blacha najwyższej jakości. Dostarcza ją Ruukki, który ma w swojej ofercie odporne na warunki atmosferyczne oraz ścieranie blachy stalowe o różnej grubości. Dla kieleckiej wytwórni dostarczane są przede wszystkim wysokowytrzymałe stale Optim oraz trudnościeralne stale Raex.
Wykonane ze stali Ruukki wywrotki, naczepy oraz przyczepy to sztandarowy produkt KH-KIPPER. Są one prezentowane na licznych targach, wystawach oraz przy okazji imprez promocyjnych. Jedną z nich są właśnie wybory „królowej szos” organizowane przez Scania.
Współpraca pomiędzy firmami ma długą historię. Dzięki temu poparta jest wieloletnim zaufaniem i doskonałymi kontaktami biznesowymi. Notowany jest stały wzrost obrotów, a ze strony Ruukki także doskonalenie dostarczanych materiałów. W miejscu nie stoi także KH-Kipper. Nadążając za potrzebami rynku, wypuszcza coraz to nowe modele swoich sztandarowych produktów. Ostatnio zaprezentowane zostały 2 modele wywrotek: kopalniana W1M oraz tylnozsypowa W1U. Obydwie wykonano z trudnościeralnych blach Raex, co zaowocowało zmniejszeniem masy ciężarówek przy jednoczesnym zwiększeniu ich wytrzymałości.