Polska marka Invado na targach Made Expo
Producent drzwi wewnętrznych jako jedyny w swojej branży reprezentował Polskę podczas włoskich targów budowlanych. Przedstawiciele firmy jak co roku prezentowali najnowszą ofertę przyszłym klientom. Uczestnicy targów tłumnie odwiedzali nowoczesne stoisko Invado.
Firma działająca już od przeszło 20 lat jest najprężniej rozwijającym się producentem stolarki drzwiowej oraz listew przypodłogowych i wykończeniowych z MDF i klejonki sosnowej w Polsce. Invado wiedzie prym jako dostawca komponentów dla przemysłu meblarskiego. Sukces na rynku polskim przedsiębiorstwo osiągnęło dzięki inwestowaniu w najnowsze technologię, profesjonalną kadrę pracowniczą oraz wykonywanie produktów z najlepszych dostępnych materiałów. Doświadczenie zostało docenione przez klientów z Polski i za granicy.
Swoją sieć dystrybucji Invado rozwinęło dzięki wyznaczaniu nowych trendów w ofercie stolarki otworowej. Zainteresowanie inwestorów produktami, które łączą w sobie klasykę oraz nowoczesność jest ogromne. Drzwi i okna oferowane przez firmę pasują do przemyślanych wnętrz, gdzie postawiono na wzornictwo i nowoczesną aranżację. Niewątpliwie klienci z Włoch świetnie wpisują się w grono odbiorców oferty Invado, stąd obecność firmy na ważnych targach budowlanych Made Expo. Firma przygotowała wyjątkowe i nowoczesne stoisko, na którym zaprezentowano tegoroczne nowości katalogowe. Uczestnicy targów zapoznali się na żywo z wybranymi modelami drzwi wewnętrznych, które spełniały wszelkie normy i atesty włoskie.
– Zaprezentowaliśmy także trzy nowe dekory – dwa laminaty i jedną finish folię – powiedział Jarosław Kaczorowski, dyrektor ds. eksportu – Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem. Odwiedzali je zarówno nasi kontrahenci i dostawcy, jak i zupełnie nowe osoby, z którymi być może uda się nawiązać współpracę. Zauważyliśmy też większą niż w poprzednich latach liczbę gości spoza Włoch, pochodzących głównie z Europy Wschodniej – dodał.
Invado była jedyną w swoim sektorze firmą z Polski obecną na Made Expo. Dlatego dołożono wszelkich starań, by wypaść jak najlepiej na tle zagranicznej konkurencji. Obecność producenta na mediolańskich targach budowlanych była związana z Branżowym Programem Promocji realizowanym przez Konsorcjum Polskie Okna i Drzwi. Inicjatywa ma na celu promowanie polskich marek i producentów zagranicą, w tym wsparcie przy wszelkich wydarzeniach branżowych.