Płytka Nepal wyróżniona Medalem Europejskim BCC
Dzisiejszy rynek produktów budowlanych jest bardzo rozbudowany i konkurencyjny. Każdego roku trafiają nań setki nowych wyrobów. Firmy prześcigają się w pomysłach, jak dotrzeć do klienta i najlepiej odpowiadać na jego potrzeby.
A zmieniają się one w sposób zdecydowanie zauważalny. Już nie cena jest najważniejszym wyznacznikiem dokonywanego zakupu. Na prowadzenie wysuwają się jakość i trwałość w połączeniu z odpowiednią estetyką.
Potencjalny kupujący często ma duży problem z wyborem odpowiedniego dla siebie produktu. Dotyczy to różnych sfer życia, ale w budownictwie widoczne jest szczególnie dobrze. Tutaj inwestycje wykonywane są na lata i ich wytrzymałość oraz staranne wykonanie są podstawą do spokojnego ich użytkowania w przeszłości. Dlatego też konieczne są wskazówki, które wyroby zaliczają się do czołówki. Nie dają odpowiedzi na te pytani reklamy, które zawsze wskazywać będą punkt widzenia producenta.
Znacznie bardziej miarodajne są opinie samych użytkowników, które znaleźć można na przykład na licznych branżowych portalach i forach internetowych, ale także opinie ekspertów. Każdego roku obydwie te grupy przyznają firmom i ich produktom liczne nagrody. Jedną z nich jest Medal Europejski.
Jest to wyróżnienie o dużym prestiżu, które przyznawane jest wspólnie przez liczące się ośrodki, Business Center Club oraz Urząd Komitetu Integracji Europejskiej. Nagroda trafia do producentów, których wyroby mogą z łatwością konkurować na rynkach Unii Europejskiej dzięki swojej jakości oraz nowoczesności. To podkreślenie, że polskie produkty są tak samo dobre jak zagraniczne, a dla klientów wskazówka, że spełniają one najwyższe normy.
Medal Europejski to także okazja do przybliżenia unijnych standardów w grupie przedsiębiorców. Wprowadzają one nowe myślenie o usługach oraz ich promocji na rynkach europejskich. W bieżącym roku nagroda powędrowała między innymi do firmy Stegu produkującej kamień elewacyjny i dekoracyjny. Wyróżniona została płytka elewacyjna Nepal, która już zdobyła uznanie klientów.