Phillip Lahm i Andrea Pirlo z Drutexem
Po raz kolejny firmy z branży budowlanej doceniają siłę przemyślanego marketingu. Tym razem Drutex postanowił wykorzystać do promocji nazwiska znanych piłkarzy. Phillip Lahm i Andrea Pirlo pojawią się w materiałach promocyjnych firmy.
Umowa, jaką firma podpisała z piłkarzami, daje Drutexowi możliwość wykorzystywania wizerunków piłkarzy w swoich działaniach marketingowych. Phillip Lahm i Andrea Pirlo nie tylko staną się twarzami firmy, ale również będą propagować filozofię Drutexu, której podstawą satysfakcja klienta i realizacja jego oczekiwań. Kontrakt został podpisany do końca maja 2015 roku.
Celem strategii marketingowej Drutex jest zwiększenie rozpoznawalności marki w krajach europejskich. Wykorzystanie w promocji wizerunków włoskiego pomocnika Juventusu Turyn – Andrea Pirlo oraz kapitana reprezentacji Niemiec – Phillipa Lahma z pewnością ułatwią realizację tego celu.
- Postanowiliśmy powołać zagranicznych ambasadorów marki Drutex z uwagi na rosnące znaczenie niemieckiego i włoskiego rynku dla rozwoju naszej firmy. Szukaliśmy piłkarzy, którzy doskonale odzwierciedlaliby filozofię firmy Drutex. Wybraliśmy najznamienitszych mistrzów futbolu, którzy doskonale nadają się do tej roli. Zarówno Andrea Pirlo jak i Philipp Lahm to marka sama w sobie, to najlepsi światowi piłkarze. A my wiążemy się tylko z najlepszymi. - przyznaje Leszek Gierszewski, Prezes Drutex S.A.
Z filozofią firmy zgadzają się również sami piłkarze, którzy zostali ambasadorami marki. Według Lahma Drutex to przykład firmy łączącej w sobie wieloletnie doświadczenie oraz innowacyjne rozwiązania. Dla Pirlo zaś marka Drutex jest synonimem profesjonalizmu i ciągłego rozwoju.
Wykorzystanie wizerunku znanych sportowców w kampanii marketingowej to nie jedynie działanie producenta okien w zakresie wspierania futbolu. Firma jest stałym sponsorem II-ligowego klubu Drutex Bytovia Bytów oraz warszawskiej Polonii Warszawa, poza tym bierze aktywny udział w organizacji szeregu imprez sportowych.