Okna Drutex w największej fabryce klocków na świecie!
Drutex wyposażył w okna największą fabrykę klocków edukacyjnych na świecie. Montaż stolarki PVC oraz aluminiowej odbywał się z końcem 2014 roku w Meksyku, w miejscowości Monterrey. W ramach projektu Drutex wyprodukował i dostarczył do fabryki największego na świecie producenta klocków i zabawek edukacyjnych w Monterrey, Nuevo Leon, stolarkę o łącznej powierzchni 3000 m2.
Fabryka wyposażona została w okna i drzwi PVC w systemie Iglo 5 w kolorze aluminium szczotkowane oraz ślusarkę aluminiową. Stolarka PVC znalazła się zarówno w halach produkcyjnych jak i siedzibie firmy, zaś systemy aluminiowe zamontowane zostały w części biurowej i administracyjnej fabryki, a także posłużyły do wyposażenia ścianek działowych w głównym lobby budynku.
W zależności od miejsca montażu i z uwagi na kwestie bezpieczeństwa, stolarka wyposażona została również w różne rodzaje szyb, począwszy od szkła hartowanego, laminowanego, matowego, sitodruku, zgodnie z wymaganiami i preferencjami Klienta.
Dostawa stolarki zajęła około miesiąca i odbywała się drogą morską.
„Na pewno odczuwamy satysfakcję, że spełniliśmy wszystkie wymagania partnera z Meksyku i że dzięki temu mogliśmy zrealizować tak prestiżową inwestycję. Nasze okna, poza wysoką jakością i niezawodnością, musiały spełnić szereg technologicznych kryteriów charakterystycznych dla rynku meksykańskiego. Cieszymy się, że do realizacji tak ważnego projektu, światowy lider w produkcji klocków edukacyjnych wybrał sprawdzone rozwiązania Drutex.” – powiedział Bogdan Gierszewski, dyrektor ds. produkcji Drutex S.A.
Fabryka klocków w Meksyku nie jest pierwszą inwestycją Drutex-u w Meksyku. Firma od lat sprzedaje swoje okna na rynku meksykańskim i z sukcesem realizuje kolejne śmiałe projekty.
W ostatnich miesiącach Drutex dostarczył okna również do kopalni złota w miejscowości Guerrero w Meksyku, należącej do kanadyjskiej grupy Torex Gold. Inwestycja obejmowała stolarkę aluminiową w kolorze białym i wiązała się z wyposażeniem w okna i drzwi zakładu jak i budynków administracyjnych przynależących do firmy. Szczególnym wyzwaniem był w tym wypadku również montaż stolarki ze względu na specyficzne położenie kopalni - w górach, z dala od cywilizacji.
„Dzięki sprawności działania, szybkiej decyzyjności i świetnej koordynacji systemów produkcji i sprzedaży, jesteśmy w stanie zapewnić najkrótsze terminy realizacji zamówień na rynku. W Europie to zaledwie 7 dni od momentu złożenia zamówienia! Nasze produkty cieszą się również dużym powodzeniem poza naszym kontynentem, jako że produkcja wraz z dostawą na rynki pozaeuropejskie trwa zaledwie kilka tygodni. Jesteśmy więc bardzo konkurencyjni nawet w stosunku do lokalnych producentów. Świetnym tego odzwierciedleniem jest chociażby prestiżowy kontrakt jaki zrealizowaliśmy w Meksyku. Kolejne projekty zagraniczne stanowią świetną rekomendację i dowód zadowolenia Klientów z naszej stolarki, która świetnie sprawdza się nawet w ekstremalnych temperaturach i wymagającym klimacie Meksyku. Poza tym posiadamy szereg certyfikatów, dopuszczeń i atestów technicznych zdobytych w renomowanych instytucjach certyfikujących na całym świecie, które potwierdzają wysoką jakość produkowanych przez nas okien i drzwi.” – dodał Bogdan Gierszewski.
Drutex posiada już 30-letnią tradycję i doświadczenie. Dziś dysponuje siecią sprzedaży składającą się z ponad 3000 partnerów na całym świecie, dzięki czemu z sukcesem realizuje kolejne projekty poza Europą również w USA, Meksyku, Australii czy na Bliskim Wschodzie. Sprzedaż zagraniczna stanowi już 70% całkowitej sprzedaży Drutex-u. Udział rynku meksykańskiego w strukturze sprzedaży spółki systematycznie rośnie. Meksyk zapowiada się być jednym z najbardziej perspektywicznych kierunków rozwoju firmy, poza Stanami Zjednoczonymi, gdzie Drutex od lat z sukcesem sprzedaje swoje produkty. USA wciąż wiedzie prym w zakresie sprzedaży stolarki Drutex, jeśli idzie o rynki pozaeuropejskie. Firma może pochwalić się m.in. wyposażeniem w okna nowojorskiego hotelu Hilton, hotelu Hyatt czy Holiday Inn.
Z potencjałem pozwalającym na produkcję 7000 okien na dobę, własną produkcją profili PVC i szyb zespolonych oraz flotą transportową składającą się z ponad 200 pojazdów, Drutex umacnia swoją pozycję na światowym rynku stolarki. W Europie pod względem ilości produkowanych okien jest już numerem jeden. Drutex inwestuje też w rozpoznawalność marki i jest jedyną polską firmą, która do promocji swoich produktów zatrudniła trzech światowej klasy piłkarzy: Andreę Pirlo, Philippa Lahma i Jakuba Błaszczykowskiego.