Nowości ofertowe Hörmann
Garaż jest dodatkowym miejscem przy domu, nie tylko służącym do przechowywania samochodu, czy innych pojazdów, ale również do przechowywania przedmiotów, na które zabrakło miejsca chociażby na poddaszu. Przez to wolnej przestrzeni jest jak na lekarstwo.
Nowe rozwiązania producenta bram garażowych mogą zrewolucjonizować pomieszczenie nie jednego zbieracza przedmiotów. Dodatkowe wolne miejsce w garażu każdemu właścicielowi jest potrzebne. Dlatego firma Hörmann wpadła na pomysł, by wykorzystać możliwość zawieszenia dużych przedmiotów pod sufitem. Taki sposób jest możliwy dzięki bramom rolowanym RollMatic oraz nowym, bocznym bramom segmentowym HST.
Nowością są także ułatwiające dostęp do garażu, dopasowane do bramy RollMatic, drzwi boczne. Wynika to ze sposobu montażu. W przeciwieństwie do zwykłych bram uchylnych i segmentowych, przy których trzeba zużyć miejsce na montaż pod stropem garażu, bramy rolowane i segmentowe boczne zostawiają tam sporo wolnej przestrzeni. Miejsce idealnie nadaje się do przechowywania na przykład deski surfingowej, bagażników samochodowych, czy mebli lub narzędzi ogrodowych. Kolejną zaletą nowych bram rolowanych i bocznych jest nie wychylanie się na zewnątrz, co pozwala zaoszczędzić sporo miejsca przed samym garażem. To szczególnie korzystne rozwiązanie w przypadku krótkich podjazdów.
Oba typy bram zachowują wszystkie walory innych bram firmy Hörmann. System RollMatic zbudowany jest z pojedynczych segmentów nawijanych na wał. Brama standardowo wyposażona jest w napęd, umożliwiający zdalne sterowanie drogą radiową. Producent zastosował podwójne zabezpieczenie przed podważeniem bramy oraz alarm akustyczny, który skutecznie odstrasza włamywaczy. Dzięki nowym drzwiom bocznym pasującym do systemu RollMatic istnieje możliwość łatwego i szybkiego dostępu do garażu.
Kolejna nowość, boczna brama segmentowa HST idealnie nadaje się dla osób, które chcą zaoszczędzić miejsce pod stropem garażu oraz gdy posiadają nietypową sytuację montażową. To rozwiązanie pasuję również do garaży bez drugiego wejścia. Użytkownicy mogą otworzyć bramę na odpowiednią szerokość, po to tylko by przez chwilę skorzystać z garażu. Przy napędach do bocznej bramy segmentowej HST wykorzystano nową technologię radiową BiSecur, która umożliwia zaprogramowanie częściowego otwierania częściowego otwierania bramy.