Nowości i bestsellery na Targach BUDMA
Na początku marca w Poznaniu po raz 24. odbyły się Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA. W ich trakcie na nowocześnie zaaranżowanym stoisku firmy Röben zostały zaprezentowane zarówno produkty doskonale znane polskim i zagranicznym inwestorom, jak i najnowsze propozycje.
BUDMA to największe w tej części Europy targi skierowane do branży budownictwa, a także do architektów oraz projektantów. Firma Röben przedstawiła na nich szeroki przekrój swojej oferty obejmującej dachówki, cegły i pustaki ceramiczne. Największym zainteresowaniem odwiedzających cieszyły się nowości. Jednym z przebojów okazała się dachówka płaska Bergamo, która dołączyła do szerokiej oferty ceramicznych pokryć dachowych firmy Röben. Dachówka Bergamo wyróżnia się prostą formą, która umożliwia uzyskanie jednolitej powierzchni dachu. Ten jej walor sprawia, że stanowi doskonałą propozycję dla projektów domów utrzymanych w minimalistycznym, nowoczesnym stylu. Dachówka o takim kształcie szczególnie dobrze sprawdzi się w przypadku dachów o dużej powierzchni i niewielkim stopniu skomplikowania.
Podczas Targów BUDMA 2015 ogromnym zainteresowaniem cieszyła się także inna nowość – kolekcja rustykalnych cegieł klinkierowych. Produkty z tej serii wyróżniają się pełną wgłębień i uwypukleń nieregularną, chropowatą powierzchnią lica. Takie cegły wzbudzają skojarzenia ze starymi murami, charakterystycznymi dla budownictwa tradycyjnego, a także dla budynków przemysłowych. Produkty z tej kolekcji są oferowane w czterech kolorach. Cechują się przy tym typowymi dla klinkieru wysokimi parametrami technicznymi. – Zaprezentowane przez naszą firmę nowości kierowane są do inwestorów ceniących sobie zarówno tradycję, jak i nowoczesność. Rozszerzenie oferty o nowe dachówki i cegły klinkierowe daje jeszcze większe możliwości wyboru materiałów budowlanych, umożliwiając wykonanie projektów w dowolnym stylu i charakterze – mówi Lidia Misiuna, kierownik działu marketingu firmy Röben.
Na stoisku firmy Röben nie mogło zabraknąć produktów ceramicznych, które od lat są doskonale znane wśród inwestorów. Znalazły się wśród nich pokrycia dachowe z systemu Piemont, MONZAplus i Bornholm oraz pustak Thermoziegel ze zintegrowaną izolacją cieplną. Targi BUDMA 2015 stanowiły przy tym znakomitą okazję do skonsultowania z przedstawicielami firmy pomysłów na zastosowanie prezentowanych produktów i ich właściwości technicznych.