Nagroda Biznesu Sportowego dla Oknoplast
Oknoplast od lat zacieśnia relacje między biznesem i sportem. Działania sponsoringowe firmy zostały docenione. Oknoplast zdobył Nagrodę Biznesu Sportowego. Uroczyste wręczenie nagród miało miejsce 6 marca w trakcie Gali Sportu i Biznesu.
W skład Jury konkursowego wchodzili specjaliści z dziedzin sportu i marketingu. Celem nagrody jest wyróżnienie firm wykazujących szczególną aktywność w próbie łączenia biznesu ze sportem.
Oknoplast otrzymał Nagrodę Biznesu Sportowego w kategorii Projekt Sponsoringowy. W ten sposób zostały docenione zarówno działania sponsoringowe producenta okien, jak również wykorzystanie działań sponsoringowych w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
- Przyznany tytuł to potwierdzenie skuteczności naszej strategii. Zakłada ona zwiększanie znajomości marki Oknoplast na każdym rynku, na którym jesteśmy obecni. Wiążąc się z uznanymi na całym świecie drużynami osiągamy ten cel. Dzięki temu promujemy także nasz kraj za granicą – przyznaje Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu firmy Oknoplast.
Oknoplast jest sponsorem trzech drużyn obecnych w Lidze Mistrzów. W ramach działań sponsorskich logo Oknoplastu jest prezentowany na największych stadionach Europy w trakcie meczy Inter Mediolanu, Borussi Dortmund oraz Olympique Lyon. Dodatkowo firma ma pełne prawo wykorzystać wizerunki zawodników powyższych drużyn we własnych działaniach marketingowych. Oknoplast aktywnie promuje się również jako Partner Borussi Dortmund oraz Major Sponsor Olympique Lyon.
Działania Oknoplastu w zakresie sponsoringu to coś więcej niż jedynie finansowanie działalności drużyn piłkarskich. Firma po raz kolejny udowodniła, że sponsoring jest doskonałym narzędziem promocyjnym. Co więcej, firma docenia również znaczenie działania na rynku lokalnym. Oprócz światowych klubów piłkarskich sponsoruje również pierwszoligową Puszczę Niepołomice.
Nagroda Biznesu Sportowego Oknoplastu jest dowodem na to, że obrana przez firmę strategia marketingowa jest skuteczna i przynosi oczekiwane rezultaty. Potwierdza również fakt, że biznes może iść w parze z innymi dziedzinami – chociażby ze sportem.