Masonite stawia na Internet i nowe media
Producent nowoczesnych drzwi stosuje nowoczesne technologie oraz idzie za nowymi trendami. Co widać w projektach najnowszych modeli produktów. Firma stawia także na dobrą obsługę i kontakt z klientem, dlatego by ułatwić inwestorom komunikacje udoskonaliła swoją stronę www oraz uruchomiła fanpage w serwisie Facebook.
W dobie multimediów i popularności Internetu każda firma powinna mieć przynajmniej swoją stronę internetową. To nie nowość ani wybitne odkrycie. Jednak są marki, takie jak Masonite, które chcą wybiegać na przód i odpowiadają na sygnały wysyłane z rynku. Przede wszystkim firma pragnie być bliżej swoich klientów, słuchać ich potrzeb oraz krytyki, bo nawet ostra uwaga może przyczynić się do polepszenia świadczonych usług.
Obecnie najmodniejszym i najbardziej stosownym miejscem do poznania klientów jest serwis społecznościowy Facebook. Poprzez stworzenie fanpage’a, strony firmowej w serwisie, firma Masonite może kontaktować się bezpośrednio ze swoimi fanami. Pokazywać nowości firmowe pod postacią grafik, informować o aktualnych wydarzeniach, promocjach, czy konkursach. Fanpage jest także doskonałą platformą do obsługi klienta. Zainteresowani ofertą fani mogą zadawać pytania na forum lub w prywatnej wiadomości. Eksperci firmy będą gotowi na pomoc w każdej sytuacji.
Inicjatorzy pomysłu stworzenia profilu firmy w słynnym, globalnym serwisie podkreślają, że jest to krok będący świadectwem nowoczesności firmy Masonite. Poprzez stworzenie wirtualnego miejsca spotkań klienta z marką, zapraszają wszystkich do odwiedzin i dzielenia się uwagami na temat asortymentu Masonite. Drugą nowością firmy, jest odświeżenie strony internetowej marki. Uruchomiono nowy dział, który będzie dotyczył samej firmy oraz rynku stolarki otworowej. Autorzy działu opublikują ciekawostki z branży, a przede wszystkim niezbędne informacje z codziennej działalności Masonite.