Łukasz Piszczek, światowej klasy sportowiec, ambasadorem marki Krispol

2016-06-16, ostatnia aktualizacja 2016-06-16 (11:02.56)

Z przyjemnością informujemy, iż od czerwca tego roku Ambasadorem marki Krispol jest Łukasz Piszczek, jeden z najwybitniejszych piłkarzy i Reprezentant Polski.

Oficjalna prezentacja Ambasadora Krispol miała miejsce na konferencji specjalnej, która odbyła się w piątek 3 czerwca z udziałem naszych kluczowych Partnerów Handlowych. Jako Ambasador marki, Łukasz Piszczek będzie wspierał długofalową kampanię informacyjno-promocyjną prowadzoną pod hasłem „Krispol – gwarancja spokoju”. Będziemy w niej edukować, organizować liczne promocje i doradzać Klientom w wyborze najwyższej jakości, kompleksowych rozwiązań dla domu.

Łukasz Piszczek należy do światowej czołówki piłkarzy. To niekwestionowana gwiazda najlepszej na świecie klubowej ligi piłki nożnej – Bundesligi. W tym roku niemieccy kibice wybrali go najlepszym prawym obrońcą kończącego się sezonu. Jest także jednym z filarów Reprezentacji Polski na zbliżających się Mistrzostwach Europy EURO 2016.

„Jesteśmy znani z zamiłowania do sportu. Pozytywne emocje związane ze wspieraniem różnych dyscyplin i wydarzeń sportowych towarzyszą naszej marce od lat. Teraz przyszła pora, aby wynieść związaną ze sportem działalność i komunikację na jeszcze wyższy poziom. Kampania promocyjno-informacyjna z udziałem Łukasza Piszczka obejmie wiele przestrzeni, w tym oczywiście Internet i sieć salonów sprzedaży. Będziemy wszędzie tam, gdzie Klienci szukają informacji i profesjonalnego doradztwa – mówi Katarzyna Kozłowska, Kierownik Marketingu. – Bardzo cieszę się ze współpracy z Łukaszem. Przy wyborze jego postaci duże znaczenie miały nie tylko jego fantastyczne sukcesy sportowe, ale też fakt, że jest sympatycznym, rodzinnym człowiekiem, oddającym wartości naszej marki.”

„Współpraca z Łukaszem Piszczkiem to przemyślany krok. Polska stała się w ostatnim czasie największym europejskim eksporterem stolarki. Jesteśmy w gronie firm, które dołożyły swoją cegiełkę do tego sukcesu – podkreśla Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy. – Z roku na rok zwiększamy skalę sprzedaży eksportowej, a rynek naszych zachodnich sąsiadów jest dla nas jednym z najważniejszych. Stąd decyzja o wyborze na Ambasadora marki postaci Łukasza Piszczka – sportowca rozpoznawalnego nie tylko Polsce, ale w całej Europie. To klasa sama w sobie i gwarancja spełnienia najwyższych wymagań i oczekiwań – podobnie jak produkty Krispol.”

W dniu konferencji specjalnej firmy Krispol trwały już zaawansowane przygotowania Reprezentacji Polski do EURO. Łukasz Piszczek przygotował jednak niespodziankę dla gości spotkania – specjalne nagranie, w którym przedstawił się jako nowy Ambasador marki, a także dodał: „Jako obrońca od lat staranie decyduję z kim gram, dlatego cieszę się, że dołączyłem do zespołu Krispol.”