Laur Konsumenta i Dobra Marka 2012 dla produktów Sokółki
Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku olbrzymie znaczenie ma jakość oferowanych produktów. Aby wyróżniać się z masy, trzeba postawić na najwyższe normy, nowoczesność oraz funkcjonalność. O ile jeszcze do niedawna podstawowym kryterium wyboru była niska cena, to dziś rosnąca grupa konsumentów stawia głównie na trwałość oraz komfort użytkowania.
Wymaganiom tym od lat wychodzi naprzeciw Sokółka Okna i Drzwi. Ta doskonale znana polskim klientom marka producenta stolarki budowlanej stała się rozpoznawalna przede wszystkim dzięki wysokiej jakości proponowanych przez nią towarów. Rosnąca z każdym rokiem sprzedaż pokazuje, że jest to właściwy kierunek rozwoju, a dodatkowym bodźcem do działania są zdobywane nagrody.
W 2012 roku spółka została nagrodzona Laurem Konsumenta oraz godłem Dobra Marka. Są one wyrazem z jednej strony zaufania klientów, z drugiej zaś podkreślają jak dużą wagę przykładają oni do spełniania najwyższych światowych norm i wiążącym się z nim komfortem użytkowania. Warto podkreślić, że złota nagroda Laur Konsumenta została przyznana podlaskiemu przedsiębiorstwu już po raz trzeci z rzędu, to dodatkowo otrzymało ono wyróżnienie Grand Prix – laur Konsumenta.
Druga z przyznanych w 2012 roku nagród związana jest z działalnością redakcji „Forum Biznesu” w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Konkurs ten skierowany jest do firm, które charakteryzują się dynamicznym rozwojem oraz osiągają najlepsze wyniki w swojej branży. Kapituła konkursowa, przy pomocy IFiS Polskiej Akademii Nauk prowadzi analizy rynku z uwzględnieniem obecności na niej poszczególnych marek. Porównań dokonuje się na podstawie ankiet konsumenckich oraz wyników sprzedaży. Dużą wagę przywiązuje się tu do siły marki, czyli roli jaką odgrywa w decyzji klienta o dokonaniu konkretnego zakupu.
Wyniki konkursu potwierdziły, że Sokółka Okna i Drzwi S.A. to jeden z polskich liderów w branży stolarki budowlanej. Znak Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma wyraża rozpoznawalność podlaskich produktów, a jednocześnie jest inspiracją do dalszej wytężonej pracy mającej na celu zdobycie jak najszerszego grona zadowolonych odbiorców.