Kolejny sukces firmy Sanplast
Sanplast to jeden z liderów branży ceramiki sanitarnej na polskim rynku. Od ponad 30 lat dostarcza swoim klientom najwyższej jakości produkty, które wpisują się w światowe trendy zarówno pod względem technologii jak i wzornictwa. Dzięki temu jest ceniony wśród konsumentów oraz zdobywa liczne nagrody w konkursach branżowych.
Proponowane przez firmę rozwiązania znajdują szerokie zastosowanie w różnych aranżacjach łazienek, niezależnie od zasobności portfela klienta. Są bowiem dostosowane do często zupełnie skrajnych wnętrz i przestrzeni. Wprowadzane na rynek kolekcje posiadają wiele wariantów wielkości. Łączy je jednak uniwersalny charakter, pozwalający na ich stosowanie zarówno w tradycyjnych jak i ultranowoczesnych łazienkach.
Sanplast jest marką rozpoznawalną i cenioną przez klientów. Nie dziwi więc jego stałą obecność w licznych konkursach. Najnowszym osiągnięciem firmy jest zdobycie tytułu Konsumenckiego Lidera Jakości 2013. Nagroda ta jest tym cenniejsza, że przyznają ją sami kupujący. To właśnie oni budują pozycję przedsiębiorstwa na rynku.
Prestiżowy konkurs przeprowadzany jest co roku przez redakcję Strefy Gospodarki, która jest dodatkiem do Dziennika Gazety Prawnej. Wyłanianie zwycięzców w poszczególnych branżach odbywa się na podstawie ankiet konsumenckich, w których oceniają oni poszczególne marki pod względem rozpoznawalności oraz zaufania i jakości. Na podstawie badań tworzony jest ranking, a znajdujące się w nim najwyżej firmy otrzymują wyróżnienia.
Konsumencki Lider Jakości to nagroda, która cieszy szczególnie. Oznacza bowiem, że klienci doceniają trwałość oraz solidność proponowanych przez Sanplast produktów. Są one efektem długoletniego doświadczenia oraz skupienia się na potrzebach rynku. Przedsiębiorstwo cały czas stara się nadążyć za jego wymaganiami oraz utrzymywać łączność z najnowszymi trendami światowymi w dziedzinie technologii i wzornictwa.