Isover wyróżniony tytułem Marki Wysokiej Reputacji – Premium Brand

2013-12-23, ostatnia aktualizacja 2013-12-23 (08:28.49)

Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku materiałów izolacyjnych klient może czuć się czasem zagubiony. Wybór najlepszego produktu nie jest wcale sprawą prostą. Tutaj właśnie przychodzą mu z pomocą rozmaite rankingi branżowe, które wskazują firmy i wyroby o wysokiej jakości. Na tej podstawie budowana jest świadomość poszczególnych marek.

Isover wyróżniony tytułem Marki Wysokiej Reputacji – Premium Brandźródło: Isover

Znajomość marki wśród konsumentów przekłada się w prosty sposób na wzrost sprzedaży. Prowadzone są także badania, które pokazują jak mocna jest pozycja danej marki na rynku. To właśnie na podstawie ich wyników przyznaje się tytuły Marki Wysokiej Reputacji – Premium Brand, którą utrzymał w ostatnim czasie Isover.

Obecność danej marki w świadomości klientów powoduje, że oczekują oni od niej doskonałej jakości. Odnosi się ona nie tylko do samego produktu, ale także obsługi, serwisu czy wpływu, jaki wywiera na środowisko naturalne. Ta ostatnia zmienna zyskuje w ostatnich czasach kapitalne znaczenie. Dzięki nagłośnionym kwestiom związanym ze zrównoważonym rozwojem oraz nowym przepisom dotyczącym budownictwa mieszkaniowego w kontekście jego energooszczędności kupujący zwracają się w kierunku marek, które kojarzone są z wyrobami ekologicznymi i pozbawionymi negatywnego wpływu na środowisko naturalne.

Certyfikowaniem najlepszych marek zajmuje się Central European Quality Institute – brand grupy
MMT Management. Nagroda Premium Brand jest przyznawana na podstawie badań branżowych. Ankieta przygotowana przez MillwardBrown SMG/KRC i zawierająca pytania o takie aspekty danego

Przedstawiciele firmy podczas wręczania nagrodyźródło: Isover

produktu jak jego trwałość, funkcjonalność, przełożenie wartości na cenę oraz chęć polecenia innym została przeprowadzona wśród specjalistów zajmujących się budownictwem. Dokonywali oni oceny poszczególnych wyrobów i marek, a na podstawie ich odpowiedzi powstał ranking. Isover otrzymał w nich wysoką liczbę punktów, dzięki czemu znalazł się wśród laureatów tego prestiżowego tytułu. Olga Mazurek, Kierownik Marki i Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy Isover tłumaczy sukces firmy ciągłym dopasowywaniem do potrzeb klienta. Podkreśla, że najważniejszą kwestią w badaniu była tak zwana „reputacja” marki, która wiąże się z wysoką jakością produktów.

Ważnym aspektem budowania reputacji marki Isover jest zaangażowanie w projekty proekologiczne. Oprócz tworzenia nowatorskich i energooszczędnych produktów przedsiębiorstwo współpracuje na tym polu między innymi z WWF oraz Komisją Europejską. Z pierwszą z organizacji łączy ją udział w projekcie „Klimat i Energia”. Z kolei z instytucjami unijnymi współpracuje na zasadzie partnerstwa przy programie „GreenBuilding”. Isover był także jednym z prekursorów działań proekologicznych wśród producentów ociepleń i termoizolacji. Efektem pierwszych tego typu prac był Isover Maximax 30, najlepszy na świecie materiał izolacyjny z wełny mineralnej.