Invado podbija paryskie targi Equipbaie 2012
Docieranie do nowych klientów to podstawowy cel producenta okien i drzwi wewnętrznych, marki Invado. Firma dlatego nie ogranicza się do rynku polskiego. Chętnie promuje swoje produkty zagranicą, zdobywając nowych klientów oraz kontakty biznesowe wśród europejskiej branży.
Udział w targach branżowych jest okazją na zaprezentowanie swojej oferty przed kilkutysięczną publicznością. Dlatego firmy prześcigają się w tworzeniu coraz to wymyślnych i innowacyjnych stoisk wystawienniczych, tak by przykróć uwagę nowych klientów. W trakcie targów przedstawiciele firmy mogą porozmawiać z inwestorami, odpowiedzieć na wszelkie nurtujące ich pytania oraz w miarę możliwości pomóc przy wyborze najlepszych produktów, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagającego klienta.
Targi są także okazją do wymiany kontaktów między ludźmi z branży, a udział w zagranicznych, prestiżowych wydarzeniach, to sposób na podpatrzenie strategii stworzonej przez dużych graczy działających na rynku światowym. Taką okazję miała właśnie firma Invado, która w listopadzie zaprezentowała się na Międzynarodowych Targach Okien i Drzwi Equipbaie w Paryżu. Pokazanie produktów na zagranicznym rynku zaowocowało nawiązaniem ciekawych kontaktów i pierwszymi zamówieniami z nowej destynacji. Impreza była o tyle wyjątkowa, że skupiała producentów z ściśle określonych segmentów produktów.
– Nie były to targi dla całej branży budowlanej, ale producentów, architektów, wykonawców i dystrybutorów związanych ze stolarką drzwiowo – okienną – powiedział Jarosław Kaczorowski, dyrektor ds. eksportu. – Wiele uwagi poświęcono także produktom wykonanym z metalu takim, jak drzwi i okna antywłamaniowe, drzwi metalowe i tym podobne. – dodał. Choć gabarytowo stoisko firmowe nie przebijało konkurencji, to na szczęście oferta Invado przyciągnęła zwiedzających, którzy tłumnie i z zaciekawieniem oglądali nowości katalogowe firmy. Zaprezentowano na nim między innymi drzwi techniczne przeciwpożarowe oraz ościeżnicę renowacyjną. Udział w Targach Equipbaie był możliwy dzięki Branżowemu Programu Promocji Polskich Okien i Drzwi.