Inter-Lers: Złoty Medal – Cavaliada 2012
Cavaliada to odbywająca się na terenie Targów Poznańskich impreza wystawiennicza skupiająca przedstawicieli hodowców koni. Prezentowane są tutaj wszelkie materiały i produkty, które mogą znaleźć wykorzystanie w prowadzeniu nowoczesnej stajni.
Oprócz osprzętu, maszyn, pasz, akcesoriów jeździeckich znaleźć tu można także firmy, które specjalizują się w budownictwie. Są to wyspecjalizowane przedsiębiorstwa, stosujące rozwiązania, dzięki którym budować można duże obiekty o dużej rozpiętości. Wymagają one zastosowania specjalnego rodzaju więźb i konstrukcji dachowych.
Wśród wystawców na odbywającej się w dniach 7-9 grudnia 2012 roku w Poznaniu Cavaliadzie była także firma Inter-Lers. Ta wielkopolska spółka specjalizuje się w produkcji konstrukcji dachowych z drewna. Wykonuje je w technice MiTek, która zdobyła sobie uznanie na całym świecie. Pozwala ona na tworzenie konstrukcji o dużej rozpiętości. Nie potrzebują one dodatkowych podpór i dzięki temu pozwalają na optymalne wykorzystanie całej posiadanej przestrzeni. MiTek to także lekkość i wytrzymałość więźby dachowej, która jest szczególnie ważna przy obiektach, w których trzymane są zwierzęta.
Każde Targi to z jednej strony okazja do zawierania nowych kontaktów biznesowych, z drugiej zaś do pokazania się od najlepszej strony oraz zaprezentowania swoich nowości. Dlatego też wystawcy starają się przyciągnąć do swoich stoisk jak najwięcej gości. Może to bowiem zaprocentować w przyszłości. Na miejscu zaś są oni oceniani przez komisję, która wybiera następnie najlepsze zaprezentowane na Targach produkty i rozwiązania.
Podczas ostatniej edycji Cavaliady Inter-Lers Sp. z o.o. została nagrodzona „Złotym Medalem”. To prestiżowe wyróżnienie otrzymała za wykonywanie prefabrykowanych konstrukcji drewnianych w systemie MiTek, które zgodnie z tematyką targów doskonale sprawdzają się jako konstrukcja karuzeli, stajni oraz lonżowników. Znajdują zatem szerokie zastosowanie w profesjonalnych stajniach. Ta nagroda to dla firmy duże wyróżnienie oraz zobowiązanie do utrzymywania wysokiego poziomu swoich produktów.