I miejsce dla wanny Rosa II w Rankingu Dobry Produkt magazynu Łazienka
Ponad 100 salonów i hurtowni typowało najlepiej sprzedające się wanny asymetryczne w Polsce. Wanna Rosa II zdobyła 192 punkty zajmując pierwsze miejsce i zostawiając konkurencję daleko w tyle.
Ranking przeprowadzany jest cyklicznie, a jego wyniki ogłaszane są na łamach pisma Łazienka. W poprzednich edycjach nasza wanna była na podium, tym razem zdobyła pierwsze miejsce zdobywając 192 punkty i zostawiając konkurentów daleko w tyle. Co najważniejsze do udziału w rankingu zaproszono salony i hurtownie, a najlepiej sprzedające się wanny typowali sprzedawcy.
Nagrodzone wanny:
I miejsce wanna Rosa II zdobyła 192 pkt
II miejsce to Joanna Cersanitu, ze 109 punktami
III miejsce: Aquaria Comfort Excellenty ze 99 pkt. (aby mieć punkt odniesienia:)
Zasady rankingu:
Tę edycję rankingu przeprowadziliśmy na grupie ponad 100 salonów i hurtowni. Liczbę salonów i hurtowni postaraliśmy się tak dobrać, aby możliwie jak najwierniej odzwierciedlić poziom obrotów realizowanych przez branżę łazienkową w tych regionach. Każdy z respondentów pracujących w punktach sprzedaży typuje 3 najlepiej sprzedające się produkty w danej grupie asortymentowej, w tym wypadku modele umywalek klasycznych, montowanych do ściany. W zależności od przyznanego produktowi miejsca, modele otrzymują: 10 punktów za miejsce pierwsze, 8 punktów za miejsce drugie oraz 5 punktów – miejsce trzecie.