Duravit: Podwójne zwycięstwo Open Space
Duravit to producent nowoczesnego wyposażenia łazienek. W jego ofercie znajduje się zarówno ceramika sanitarna jak i kabiny prysznicowe oraz domowe sauny, które zapewniają komfort oraz pomagają utrzymywać organizm w jak najlepszej formie nawet podczas zimowych miesięcy.
Wyróżnikiem marki jest z jednej strony funkcjonalność i ergonomiczność, z drugiej zaś nowoczesny design. Dla firmy pracują znani projektanci, których kolejne dzieła odznaczają się prostotą oraz szlachetnością form. Duravit proponuje rozwiązania dostosowane do każdego rodzaju aranżacji wnętrz. Klasyczne serie mogą być z powodzeniem stosowane zarówno w łazienkach tradycyjnych jak i ultranowoczesnych.
Takim właśnie produktem jest kabina prysznicowa Open Space. Jej prostota i funkcjonalność sprawiają, ze nadaje się do każdego rodzaju łazienek. Szeroka gama rozmiarów zwiększa możliwości adaptacyjne w różnych przestrzeniach. Jednak najważniejszą, zawartą w niej innowacją jest możliwość jej złożenia po użyciu do prostej obudowy ściany. To prawdziwie rewolucyjny pomysł, który pomaga oszczędzać miejsce nawet w bardzo małych łazienkach. Po złożeniu kabiny powierzchnię wykorzystać można do innych celów. Prostota wykonania oraz łatwość tej operacji pozwala na jej swobodne używanie. Powstała po złożeniu obudowa tworzy ramę dla znajdującej się za nią eleganckiej armatury i baterii prysznicowej.
Kabina Open Space znalazła uznanie zarówno w oczach klientów jak i ekspertów. Pierwsi docenili ją przede wszystkim za funkcjonalność oraz świetne wykorzystanie przestrzeni, drudzy za innowacyjność myśli technicznej. Wyrazem tego są dwie nagrody przyznawane przez Azure Magazin. Ten kanadyjski tytuł zajmujący się przede wszystkim branżą instalacyjną i sanitarną przyznał kabinie Open Space ekspercką nagrodę Best Interior Product Design Award. Projekt grupy EOOS przypadł do gustu również czytelnikom Azure Magazin, którzy uhonorowali Open Space nagrodą za najlepszy produkt w głosowaniu internetowym.
Obydwa wyróżnienia są dowodem na to, że innowacyjność to najlepsza droga do zdobywania zarówno serc klientów jak i rozumów ekspertów.