Drewpol na Targach Meblowych w Moskwie
W dniach 23-27 listopada 2015 r. odbyły się Targi Expocentr "Meble-2015" – największe w Rosji i Europie Wschodniej targi mebli, akcesoriów i materiałów obiciowych, które co roku odbywają się w Moskwie, na terenie Expo.
W tym roku firma Drewpol ponownie wzięła udział w Targach wraz z jednym swoich partnerów handlowych na rynek wschodni – firmą Mebelsnab.
W tym roku impreza odbyła się 27 raz, spotkali się na niej przedstawiciele wiodących światowych firm meblowych w celu pokazania nowych kolekcji, nawiązania kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń w zakresie konstrukcji, technologii produkcji, transportu i sprzedaży mebli i okuć meblowych.
O skali przedsięwzięcia mówi chociażby to, że zajęła wszystkie dziewięć pawilonów "Expo" i trwała cały tydzień. Oprócz wystawy mebli w tych dniach odbył się szereg paneli dyskusyjnych i konkurencyjnych imprez, w tym została uroczyście wręczona krajowa nagroda w dziedzinie wzornictwa przemysłowego mebli "Rosyjska кабриоль" i dwie międzynarodowe nagrody: "Za Wysokie Walory" i "Za Udana Promocję Wysokiej Jakości Produktów".
W 2015 r. miejsce wystawy mebli podzielono tradycyjnie na siedem stref, odpowiednich standardowego podziału mebli na miękkie, kuchenne i biurowe, ponadto poszczególne salony będą poświęcone materacom, okuciom, meblom wolnostojącym i wystrojowi wnętrz, a także meblom w stylach "klasyka" i "modern" z różnych krajów.
W zeszłym roku wystawa okazała się wielkim sukcesem: odwiedziło ją ok. 36 tys. osób, a swoje ekspozycje zaprezentowało około 800 firm z 31 krajów, odwiedzającym rzucił się w oczy najwyższy poziom organizacji i przytulna i przyjazna atmosfera. "Meble-2015", w niczym nie ustępuje wystawom z ostatnich lat.
Targi "Expocentr" mają różną skalę. Niektóre z nich gromadzą kilkaset firm członkowskich, niektóre – kilka tysięcy. Zawsze tylko jedno: wszystkie wystawy charakteryzują się dużym autorytetem, a firmy biorące w nich udział – to nie przypadkowy zbiór wystawców, a liderzy w swojej branży.
Firma Drewpol pokazała na stoisku swoje najnowsze propozycje i możliwości produkcyjne, wpisujące się w trendy i modę na wschodnim rynku. Firma połączyła klasykę i nowoczesność w jednej bryle wystawienniczej, pokazując tym samym różnorodność własnej oferty. Stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem, w szczególności modele z najnowszej kolekcji.