Budma 2013 – uznanie dla nowoczesnej termoizolacji Thermano
Od czerwca 2013 roku na rynku dostępna jest nowoczesna termoizolacja Thermano produkowana przez Balex Metal. To doskonały materiał ociepleniowy, spełniający najwyższe światowe normy. Dzięki niemu można poprawić stopień zatrzymywania ciepła w pomieszczeniach, co jest szczególnie ważne w kontekście coraz mocniej widocznych w budownictwie trendów zmierzających do tworzenia maksymalnie energooszczędnych domów.
Każdy producent koncentuje się na tym, żeby jego nowy produkt wprowadzany był na rynek w odpowiedniej oprawie. Dla Thermano stały się nim doroczne targi budowlane Budma. To największa tego typu impreza w Polsce. Pod względem liczby odwiedzających zajmuje także czwarte miejsce w Europie. Na Targach nie może zabraknąć żadnej liczącej się dziś na rynku marki. Nie jest więc niczym zadziwiającym, że to właśnie to miejsce wybrał Balex Metal na prezentację swojego innowacyjnego produktu.
Nowy produkt został bardzo ciepło przyjęty zarówno przez zwiedzających Targi jak i ekspertów branżowych. Podkreślali oni, że jest to produkt o najwyższej efektywności energetycznej i najlepsze dostępne rozwiązanie na rynku. Targi zaowocowały zbudowaniem bardzo pozytywnego wizerunku nowej i wszechstronnej izolacji Thermano. Całe stoisko podporządkowane było strategii marketingowej i wyrobieniu pozytywnej opinii o produkcie. Wyrób zgłoszony został także do nagrody targów i otrzymał Acanthus Aureus.
Podczas wszystkich dni targowych stoisko Balex Metal odwiedziło około 6000 osób. To bardzo dobry wynik. Większość z nich to potencjalni klienci, którzy planują, bądź znajdują się w trakcie realizacji budowy domu. Nie zabrakło także inwestorów oraz wykonawców rozglądających się za nowymi możliwościami nawiązania współpracy. Klienci żywo interesowali się nowym ociepleniem ścian, dachu i podłogi, które już od pierwszego miesiąca użytkowania redukuje straty energii cieplnej. Jego dodatkowym atutem jest żywotność określona na minimum 25 lat.
Prawdziwym hitem była targowa oferta promocyjna „Gorące ceny”. Pozwalała ona na nabycie produktu, który dopiero za pól roku miał się znaleźć w ogólnodostępnej sprzedaży. Skorzystała z niej liczna grupa klientów. wśród nich prawie 10% będących w procesie inwestycji zamieniło wcześniej dobrane rozwiązanie na płyty Thermano i już na targach podpisało zamówienie.