Braas zmienia strategię
Firma działająca od 20 lat w branży pokryć dachowych posiada już ugruntowaną pozycję i cieszy się dobrą opinią wśród klientów. Jednak zmieniająca się sytuacja ekonomiczna kraju wymaga od producenta świeżego spojrzenia na dotychczasową politykę działalności.
Zmiany przedsiębiorstwa są skoncentrowane głównie na polepszeniu jakości oferowanych produktów, poszerzeniu asortymentu oraz dotarciu do większej grupy docelowej. Firma pragnie wyznaczać nowe, wysokiej klasy standardy obsługi klienta wraz z dostarczaniem nowoczesnych i energetycznie wydajnych systemów dachowych. To one zajmują kluczowe miejsce wśród nowości produktowych Braas. W ich skład wchodzą dachówki ceramiczne oraz betonowe, izolacje termiczne, systemy solarne, akcesoria dachowe, a także serwis.
Nowe systemy są wydajne energetycznie, dzięki czemu pozwalają na zmniejszenie kosztów związanych z ocieplaniem domu. Eksperci Monier Braas stworzyli pełny produkt, który spełni oczekiwania klientów, nie obciążając ich budżetu. Zmiany rynkowe wymogły na producencie korektę strategii, spojrzenia na rynek oraz na grupę docelową. – Marka Braas nieustannie rozszerza i dopasowuje swoją ofertę do zmieniających się potrzeb rynku oraz najbardziej wymagających klientów – skomentował Alessandro Cappellini, prezes firmy Monier Braas Sp. z o.o. Nowa misja i wizja marki Braas polega na udoskonaleniu kompleksowej oferty poprzez profesjonalne wsparcie klienta oraz partnerów biznesowych.
Nowym celem jest stworzenie najwyższej jakości elementów dachowych. Prace nad zmianami zaczęto od poznania dokładnie rynku i oczekiwań grupy docelowej. Standard usług producentów asortymentu pokryć dachowych znacznie się zwiększył. Obecnie klienci pragną mieć stały kontakt z profesjonalnym doradcą, który zadba o dobór odpowiednich materiałów przy uwzględnieniu kwestii finansowej. Zmiany dotyczą również rozszerzenia gamy produktów. Doświadczenie ekspertów Braas pozwoliło na stworzenie pełnej oferty, zadowalającej wymagających użytkowników.