Aquaform 20 lat na rynku

2014-04-25, ostatnia aktualizacja 2014-04-25 (09:16.18)

Aquaform S.A. – producent wyposażenia łazienkowego – obchodzi w tym roku 20-lecie swojego istnienia. Przedsiębiorstwo od 1994 roku dostarcza swoim klientom produkty najwyższej jakości, co potwierdza szereg nagród i wyróżnień zdobytych przez firmę.

Głównymi towarami oferowanymi przez producenta są kabiny prysznicowe, eleganckie meble łazienkowe czy szeroka gama wanien. Firma w swojej działalności kładzie szczególny nacisk na wysoką jakość swojego asortymentu. Przemiany zachodzące w przedsiębiorstwie na przestrzeni lat dowodzą również, że Aquaform to firma podążająca z duchem czasu. Elementy wyposażenia łazienek to połączenie funkcjonalności i wytrzymałości z nowoczesnym, wyróżniającym się na rynku designem.

Bogata oferta, zawierająca przeszło 600 produktów, w sposób kompleksowy odpowiada na oczekiwania klientów. Różnorodność produktów pozwala na wybór najbardziej optymalnych rozwiązań niemal do każdej łazienki. To, co wyróżnia produkty na tle konkurencji, to przede wszystkim oryginalne wzornictwo i dostosowanie asortymentu do zmieniających się trendów.

 

Produkty działającej od 20 lat firmy Aquaform doceniane są w całej Polsce. Producent posiada swoje przedstawicielstwo w każdej części kraju. Wysoka jakość i niepowtarzalne wzornictwo oferowanych produktów docenione zostało również w licznych konkursach. Na przestrzeni ostatnich lat Aquaform wyróżnił się nie tylko wyjątkowymi produktami (wielokrotnie wyróżnionymi w konkursie „Łazienka – Wybór Roku”, ale również wysoką jakością obsługi klienta (Certyfikat „Gwarancja Profesjonalnej Obsługi Klienta”).

20-lecie istnienia firmy nie oznacza jednak końca jej istnienia. Jak zapewnia zarząd spółki Aquaform, dzięki zdobytemu doświadczeniu i biznesowej dojrzałości, zamierza dalej kontynuować swoją działalność i dostarczać klientom produktów o jeszcze lepszej jakości. Producent dziękuje jednak wszystkim tym, którzy w ciągu ostatnich 20 lat zaufali firmie i jej produktom. Bez zaufania klientów i kontrahentów istnienie firmy nie byłoby możliwe.