Anwis na Home Decor

2013-12-17, ostatnia aktualizacja 2013-12-17 (12:19.17)

Odbywające się w Poznaniu Targi Home Decor to jedno z najważniejszych dla polskiej branży budowlanej miejsc spotkań. Mają tu miejsce premiery produktów najważniejszych rynkowych graczy, nawiązywane są liczne kontakty handlowe. To także okazja dla klientów, by zapoznać się z najnowszymi trendami w branży oraz znaleźć najlepsze dla siebie rozwiązanie.

Na poznańskich Targach nie mogło zabraknąć także firmy Anwis z Włocławka, która należy do liderów na rynku żaluzji, rolet i przesłon okiennych. To najdłużej działający polski producent tego rodzaju wyrobów, który z roku na rok zwiększa swoją sprzedaż oraz inwestuje w nowe technologie, tworząc produkty najwyższej klasy. Są one doceniane w kraju i zagranicą, a ich odbiorców znaleźć można w blisko 40 krajach. Anwis posiada certyfikat jakości ISO 9001, jest także zwycięzcą konkursów Jakość Roku oraz Lider Polskiego Sukcesu.

Stoisko firmy Anwisźródło: Anwis

Nowoczesne stanowisko producenta żaluzji cieszyło się w Poznaniu dużym zainteresowaniem zwiedzających. Miała na to wpływ zarówno ciekawa aranżacja jak i prezentowane produkty. Dwa z nich miały tu swoją światową premierę. Anwis pokazał między innymi Panel track oraz pionowe żaluzje Vertical stings.

Panel track to nowoczesna przesłona, o wyglądzie zbliżonym do żaluzji pionowej. Znajduje szerokie zastosowanie w wykańczaniu oraz dekoracji pomieszczeń, ponieważ można z niej tworzyć zarówno zasłony jak i lekkie ścianki dzielące przestrzeń na mniejsze fragmenty. W ofercie dostępna jest cała gama kolorystyczna i wzornicza.

Z kolei żaluzje Verical stings są ukłonem w kierunku osób poszukujących wyjątkowo lekkich rozwiązań do oddzielania przestrzeni oraz przesłaniania okien i drzwi. Zastąpiono w nich tradycyjne, dość ciężkie lamele sznureczkami, które tworzą kurtynę. Można przez nią swobodnie przechodzić, a jednocześnie zapewniają one odgrodzenie od innych części pomieszczenia.

Zainteresowanie, jakim cieszyło się stoisko firmy Anwis związane jest ze stałym wzrostem zainteresowania nowoczesnymi przesłonami. Jak zauważa kierownik do spraw marketingu, Dariusz Nowacki, jest to także sygnał, że przedsiębiorstwo we właściwy sposób odczytało sygnały płynące z rynku i dopasowało swoją ofertę do oczekiwań klientów.