AmeriGas firmą przyjazną klientowi
Fundacja Obserwatorium Zarządzania doceniła spółkę AmeriGas Polska i wyróżniła nas prestiżowym godłem „Firma Przyjazna Klientowi”. Jesteśmy wyjątkowo zaszczyceni tym tytułem, który przyznawany jest firmom i instytucjom działającym na terenie Polski, wyróżniającym się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi klienta.
To wyróżnienie przyznawane firmom oparte jest na rzeczywistych opiniach ludzi. Miło nam, że współpracując z nami czujecie się Państwo usatysfakcjonowani, cenicie kontakt z naszymi przedstawicielami, że podkreślacie rzetelność, jakość obsługi i produktu, a także chętnie polecacie nas innym. To niesamowicie cieszy i mobilizuje, jest dodatkowym impulsem do tego, by dbać o istniejący już poziom firmy AmeriGas, ale jednocześnie podnosić go jeszcze bardziej. Fundacja Obserwatorium Zarządzania poddała naszą firmę szczegółowemu audytowi, przeprowadzając telefoniczną ankietę z naszymi klientami. Ankieterzy pytali o zadowolenie z jakości obsługi na wszystkich etapach naszej współpracy. Oceniliście nas Państwo bardzo wysoko, za co serdecznie dziękujemy.
Posiadanie tak prestiżowego tytułu, jakim jest godło „Firma Przyjazna Klientowi” to także dowód na to, że jesteśmy firmą nowoczesną, z profesjonalną, spełniającą najwyższe standardy, obsługą klienta.
Udział w programie „Firma Przyjazna Klientowi” podnosi prestiż i wzmacnia pozycję rynkową firmy uhonorowanej tym tytułem. Jednocześnie to godło jest symbolem i równocześnie gwarancją wysokiej jakości, zarówno w zakresie obsługi klienta, jak również skuteczności realizacji założeń strategii zarządzania sprzedażą. Wyróżnienie pozwala dodatkowo zbudować wiarygodność firmy jako rzetelnego partnera biznesowego, doceniającego rolę klienta.
To wyjątkowo ważne w czasach, gdy wielokrotnie to nie Klient się liczy, a pieniądze. Niestety przez niską jakość obsługi klientów, co piąty Polak rezygnuje z usług wybranej firmy. Bowiem częściej przedsiębiorcy bardziej dbają o pozyskanie nowej klienteli niż o dobre kontakty z klientami już od lat korzystającymi z usług firmy. A tak nie powinno być. Właśnie dlatego, by pokazać, że można inaczej, powstał pomysł badania jakości obsługi klienta i tak narodziła się idea programu „Firma przyjazna Klientowi”.