Voster
O firmie
Historia
Firma Voster rozpoczęła swoją działalność w 1993 roku pod ówczesną nazwą Drewno-Hurt. Przez pierwsze lata działalności firma prowadziła sprzedaż materiałów drewnianych, jednak z upływem czasu producent poszerzył swą ofertę o stolarkę drzwiową ze specjalizacją w skrzydłach płytowych i ramowych. Istotnym czynnikiem w rozwoju spółki było utworzenie własnej bazy logistycznej, co pozwoliło firmie na niezależność i możliwość rozkwitu. Rozwinięcie oferty produkcyjnej dało Voster przewagę nad konkurencją w branży. Poprzez zaangażowanie, precyzję i dbałość o każdy detal, oferowane produkty zostały utożsamione z profesjonalizmem oraz docenione przez najbardziej wymagających klientów.
Cele
Najważniejszym celem firmy jest zadowolenie klientów. Zapewnienie komfortu, fachowej obsługi oraz najwyższej jakości produktów jest priorytetem spółki. Voster pragnie współdziałać w tworzeniu estetycznych wnętrz swoich klientów, poprzez ciągłe dopracowywanie i podnoszenie jakości oferowanych produktów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży stolarki drzwiowej, firma z powodzeniem kreuje nowe trendy i wyznacza wysokie standardy produkcji. Poza tym Voster jest profesjonalnym partnerem biznesowym dla swoich odbiorców i kontrahentów.
Oferta
- skrzydła drzwiowe ramowe
- skrzydła drzwiowe szklane
- skrzydła drzwiowe okleinowane
- skrzydła drzwiowe tłoczone
- skrzydła drzwiowe lakierowane
- stolarka drzwiowa wewnętrzna
- stolarka drzwiowa zewnętrzna
- stolarka drzwiowa antywłamaniowa
- ościeżnice
- akcesoria stolarki drzwiowej
Osiągnięcia
Firma o tak znaczącej pozycji na rynku i z 20-letniem doświadczeniem niejednokrotnie uhonorowywana była licznymi nagrodami i wyróżnieniami. W 2009 roku została laureatem konkursu Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju, otrzymując tytuł „Innowacyjna Firma” za wdrożenie do produkcji ościeżnic regulowanych typu System. Firma, dzięki przejrzystej polityce jakości, doceniona została również w konkursie Najwyższa Jakość Quality International, organizowanym przez Forum Biznesu. Poza tym w 2012 roku Fundacja Gospodarcza przyznała Voster certyfikat „Euro Partner”, za spełnianie najwyższych standardów europejskich. Dzięki swojemu profesjonalizmowi firma poszczycić się może Złotym Certyfikatem „Przedsiębiorstwo Fair Play”, nadanym przez Krajową Izbę Gospodarczą oraz Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym.
Słowa kluczowe
Więcej o nas
- Centrum Promocji Biznesu po raz kolejny rozdało nagrody firmom szczególnie wyróżniającym się na podkarpackim rynku. Firma Voster została wyróżniona w kategorii „Firma pięcioletnia” oraz w kategorii „Najlepszy Produkt 2013”.
- Firma Voster to jeden z czołowych producentów stolarki drzwiowej. Dwudziestoletnie doświadczenie nie przeszkadza producentowi we wprowadzaniu nowych kategorii produktów i wykorzystywaniu nowoczesnych technologii. Swoją ofertę producent zaprezentował podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury Budma 2014.
- Bezpieczeństwo kadry pracowniczej przedsiębiorstwa produkującego stolarkę drzwiową jest najważniejszym celem stawianym przez zarząd. Poza tradycyjnym szkoleniem BHP organizowanym dla wszystkich zatrudnionych osób, firma przygotowuje specjalistyczne inicjatywy takie jak szkolenie przeciwpożarowe.
- Odpowiedzialność społeczna jest coraz częściej poruszanym tematem nie tylko przez światowe korporacje, ale przede wszystkim przez lokalne, krajowe przedsiębiorstwa. Działanie na rzecz społeczności i różnych regionalnych inicjatyw może pomóc w promocji oraz rozwoju grup, które nie posiadają wystarczających środków finansowych.
- Rekordowa liczba wystawców, aż 290 firm wzięło udział w XI wydarzeniu organizowanym przez Grupę PSB. Na imprezę zjechali producenci wyrobów dla budownictwa i ponad 340 firm kupieckich PSB. Byli również przedstawiciele składów materiałów budowlanych oraz sklepów PSB-Mrówka i PSB-Profi z całej Polski.
- Międzynarodowe Targi Budowlane przyciągają tłumy inwestorów, którzy szukają odpowiednich rozwiązań do wykorzystania przy budowie domu, czy aranżacji mieszkania. Poznań na kilka dni zamienia się w światową stolicę designu oraz szeroko pojętego budownictwa.
- Firma stawia na dobrą komunikację z klientami, dlatego wykorzystuje wszelkie możliwe sposoby, by dotrzeć z informacją o działalności i ofercie do szerszej grupy odbiorców. Do tego wykorzystuje najszybszą i najbardziej nowoczesną metodę, czyli stronę internetową.