Redhen CTH Jędrzejewski Maj Sp. J.
O firmie
Historia
Słowo gabion niewiele mówi przeciętnemu człowiekowi. To kosz szańcowy, wypełniony kamieniami, który używany jest do wzmacniania skarp, wałów rzecznych czy nasypów. Stosowane były już od wieków, ale dopiero teraz przebojem wdzierają się do ogrodów i zaczynają funkcjonować jako niezależne elementy dekoracyjne i praktyczne. Na polskim rynku prekursorem ich wykorzystania jest Leszek Jędrzejewski, współwłaściciel firmy Redhen. Pomysł na biznes zrodził się z jego własnych poszukiwań odpowiedniego ogrodzenia dla swojej działki. Przeszukiwanie katalogów nie dało żadnych rezultatów, ale inspiracją stał się obejrzany program telewizyjny. Okazało się, że kosze szańcowe mogą stać się idealnym elementem nowoczesnego ogrodzenia oraz, po pewnych modyfikacjach także elementem architektury ogrodowej lub designerskim uzupełnieniem aranżacji domu. Redhen popularyzuje także użycie gabionów w przestrzeniach publicznych, w parkach, skwerach oraz na ulicach, gdzie mogą stać się idealnym uzupełnieniem krajobrazu. To także rozwiązania bardzo trwałe, które mogą być stosowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Są także dźwiękochłonne co pozwala na stosowanie ich jako ekrany akustyczne czy do tworzenia wyciszających elewacji.
Cele
Redhen to rozwiązania dla osób, które podchodzą twórczo do architektury oraz nie boją się eksperymentów. Kosze szańcowe wypełnione różnorodnym materiałem stanowią nowoczesny a jednocześnie wysmakowany dodatek, którym uzupełnić można każdy ogród czy dom. Stosowanie gabionów podnosi wartość estetyczną nieciekawych przedtem przestrzeni oraz sprawia, że właściciele zyskują ciekawy pod względem wzornictwa element architektury ogrodowej.
Oferta
- ogrodzenia gabionowe tworzone na wymiar
- ekrany akustyczne
- elewacje gabinowe
- panele ogrodzeniowe
- kamień: gnejs, bazalt, granit
- klomby gabionowe
- obudowy śmietników
- ławki gabionowe
Osiągnięcia
Dla Redhed sukcesem jest fakt, że udało się mu wprowadzić na rynek produkt w Polsce w zasadzie nieznany i spowodować, że zaczął on funkcjonować w świadomości zarówno architektów jak i inwestorów. Świadczy o tym coraz większe zainteresowanie ofertą firmy oraz stale zwiększająca się sprzedaż.