Hansgrohe Sp. z o.o.
ul. Sowia 12
62-080 Tarnowo Podgórne
woj. wielkopolskie
Więcej o nas
- Już w XIX wieku Sebastian Kneipp rozpoznał i opisał lecznicze działanie wody, zwracając uwagę na pozytywne właściwości jednolitego strumienia. Dzięki nowym systemom prysznicowym z głowicą Raindance Rainfall firma Hansgrohe daje możliwość uzyskania wrażenie wodospadu w domowej łazience.
- Przed architektami i inżynierami stawia się nowe wymagania w procesie projektowania przestrzeni łazienkowych, zarówno we wnętrzach prywatnych jak i publicznych. Maksymalny komfort i wygoda to dzisiaj oczywisty wymóg inwestorów. Również struktura wiekowa społeczeństwa ma wpływ na charakter planowania i wyposażenia wnętrz, które powinny mieć jak najmniej ograniczeń.
- Nowe rozwiązania dla strefy kuchni. Firma Hansgrohe wprowadza do asortymentu linii PuraVida i Focus modele armatury kuchennej. W celu zwiększenia komfortu użytkowania priorytetem jest tak zwana ComfortZone, która zapewnia funkcjonalną przestrzeń pod wylewką.
- Hansgrohe jest organizatorem konkursu dla młodych architektów i projektantów „Ewolucja w łazience”. Za nami już pierwszy jego etap. Jury konkursowe po zapoznaniu się z projektami wybrało finalistów, którzy zmierzą się w kolejnych rundach.
- Rok 2012 był dla grupy Hansgrohe udany. Po raz kolejny zwiększyły się jej obroty, a sprzedaż we wiodącym segmencie armatury łazienkowej wzrosła. To już tendencja stała, która utrzymuje się zarówno na rynku niemieckim jak i ogólnoeuropejskim.
- Bieganie to sport, który w ostatnich latach stał się bardzo modny. Uprawiają go wszyscy niezależnie od wieku i statusu społecznego. Wystarczy wyjść wieczorem z domu, by zobaczyć truchtających w skupieniu amatorów długich i krótkich dystansów. Na bazie tego zainteresowania jak grzyby po deszczu wyrastają w całej Polsce imprezy biegowe, na czele z kultowym Maratonem Warszawskim.
- Jednym z głównych celów Hansgrohe jest dobry kontakt ze swoimi kontrahentami. Są to zarówno klienci jak i pracujący dla firmy instalatorzy. To właśnie oni przyczyniają się w znaczącym stopniu do tworzenia wizerunku Grupy. Mają bezpośredni kontakt z klientami i dla wielu z nich Hansgrohe ma właśnie ich twarz.
- Hansgrohe to właściciel marki Axor produkującej armaturę łazienkową. Jej cechą rozpoznawczą jest korzystanie z dorobku architektów – designerów, którzy na nowo definiują funkcje instalacji wodnych. Pojawiają się dzięki temu linie produktów, które mogłyby uchodzić za dzieła sztuki. Tym razem Axor zaprosił do współpracy Nendo oraz grupę Front.