Blachdom Plus
O firmie
Historia
Firma Blachdom Plus została założona w 2001 roku. Początkowo była dystrybutorem blaszanych pokryć dachowych i elewacyjnych, systemów rynnowych, okien dachowych, folii i membran paroprzepuszczalnych oraz innych akcesoriów związanych z konstrukcją dachów. Dzięki temu zdobyła doświadczenie, które pomogło w podjęciu decyzji o rozpoczęciu własnej produkcji. W 2006 roku uruchomiono nowoczesny, wybudowany od podstaw, zakład produkcyjny w Rybarzowicach koło Bielska-Białej, gdzie wytwarzane są 4 profile blach dachówkowych, panele dachowe „na rąbek” oraz 5 profili blach trapezowych. W dwa lata później, ze względu na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku zamówień, firma uruchomiła drugi zakład produkcyjny we Wrocławiu. Obecnie produkuje on profil blachodachówki Bona oraz 3 profile blach trapezowych. Dzięki wyposażeniu zakład w park maszynowy najnowszej generacji przedsiębiorstwo jest w stanie sprostać nawet bardzo dużym zamówieniom wykonywanym w krótkim czasie. Firma posiada własną sieć sprzedaży w postaci 17 oddziałów. Jej dopełnieniem jest szerokie grono współpracujących dealerów działających na terenie całego kraju.
Cele
Blachdom Plus to firma, której szczególnie leży na sercu jakość wprowadzanych na rynek produktów. Dlatego też materiały kupuje w renomowanych hutach, które dostarczają wysokiej klasy wyroby. Stąd także inwestycje w nowoczesny park maszynowy pozwalający na wytwarzanie nawet najbardziej zaawansowanych blach. Duży nacisk na rozwój technologiczny to jedno z założeń przyświecających firmie od czasów jej założenia. To między innymi dzięki niemu znalazła się ona wśród liderów swojej branży.
Oferta
- blachy dachówkowe
- panele dachowe „na rąbek”
- blachy trapezowe
- obróbki blacharskie
- akcesoria
- dachówki ceramiczne
Osiągnięcia
Dla Balchdom Plus od zawsze najważniejsza była wysoka jakość produktów. Dlatego przedsiębiorstwo wdrożyło procedury i normy Systemu Zarządzania Jakością, co zaowocowało przyznaniem mu certyfikatu ISO 9001. W ciągu swojej działalności firma przeszła daleką drogę, od dystrybutora po samodzielnego i uznanego na rynku producenta. O klasie jego produktów świadczy powiększające się grono klientów, którzy polecają sobie jego produkty.